vrijdag 25 juli 2008

Tijd te kort ...

Nou dat begin van mijn persoonlijke blog is dan ook lekker goed begonnen. Na toch zeker wel 3 dagen bleef het weer stil van mijn zijde. Maar daar heb ik een heeeeeeeeeel goede reden voor hoor. Heb het gewoon te druk gehad en te weinig echt meegemaakt om hier weer wat te plaatsen.

Ieder midddag zit ik trouw de Tour de France te kijken (ja echt waar, tussen het werken door kijk ik hoe het Mentsjov, Freire en de overige Raborenners vergaat) en dat slokt je tijd op. 's Avonds Studio Sport Zomer en dan is het weer tijd om te gaan slapen. Van al die sporten word je nog eens doodmoe. Was het eerst het EK voetbal wat ervoor zorgde dat ik iedere avond veel te laat naar bed ging, nu is het Marts Smeets met zijn zomergasten over de Tour die me laat op de avond laat indommelen. Maar goed, nog een paar dagen en dan is die Tour ook weer voorbij (denk niet dat de Olympische Spelen me net zo zullen bekoren als de Tour en het EK ... en trouwens, vinden die wedstrijden niet in de ochtenduren plaats in verband met het tijdsverschil?).

Sommige mensen vragen zich af wat er nou zo leuk aan die Tour is. Nou gewoon eigenlijk alles en geloof het of niet, het is erg spannend hoor!

Hoe gaat het verder met ons? Nou eigenlijk zijn gangetje. Het huis wordt misschien iets later opgeleverd (september/oktober), ons huidige huis hebben we zeggen en schrijven toch zeker wel 1 kijker voor gehad en het weer is ook niet om over naar huis te schrijven geweest. Maar sinds gisteren is het eindelijk weer zomer. Tropische temperaturen ... en ja, toch zeker wel voor 2 hele dagen want vanavond/morgen slaat het weer om. De temperatuur blijft wel aangenaam maar het gaat wel regenen. De plantjes zullen dolblij zijn, maar ik? Nee van mij mag die zomer nu toch wel eens echt door gaan zetten hoor!

Maar goed, ik ga mijn leven beteren en toch minimaal een paar keer per week hier even wat posten. Als is het maar chitchat net als nu.

Geen opmerkingen: